Australië/Tastmanie 2020 - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu Australië/Tastmanie 2020 - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

Australië/Tastmanie 2020

Door: Eugene/Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

15 Januari 2020 | Nederland, De Bilt

Een nieuw avontuur en een weerzien met ons geliefde land en vrienden.

Eindelijk, na vier jaar sparen van dagen en de benodigde financiën gaan we weer op reis. We verheugen ons op deze reis al ettelijke maanden, al hoewel we met Argusogen de ontwikkelingen nauwgezet volgen via de media, wat betreft de verschrikkelijke bosbranden die nu gaande zijn, juist in dat deel van die streken waar we onze vakantie gepland hebben. We hebben nog geen negatief reisadvies te horen gekregen, dus we gaan er van uit dat we over twee weken kunnen vertrekken. We wachten het rustig af.

En dan vliegen de twee weken zomaar om, gaan we morgenvroeg al richting Schiphol, nu de laatste papieren regelen en het huis netjes achterlaten.
We drinken vast een vakantie borrel en proosten op een goede vlucht en vakantie. Nog van de "handige", kleine slotjes gekocht, voor om je koffer goed af te sluiten. De beschrijving op de achterkant van de verpakking, hoe een code in te stellen, is goed te lezen...niet dus en als je een foutje maakt heb je 300.00 combinaties om uit te proberen, het slot te openen.
Krijg het al op de heupen, als ik die waarschuwing lees, het moet dus in èèn keer goed in geprogrammeerd worden, anders kan je hem meteen weggooien. Toch maar een paar maal geprobeerd, geen zin om in Singapore of Tasmanië met een, niet te openen koffer te zitten.

Goed, de "gezonde", spanning neemt wel wat toe, maar de ongelooflijke zin om weer terug te gaan, maakt dat we beiden met een dikke glimlach zo proberen te slapen.

Lieve mensen, we houden contact, tot gauw.

• 15 Januari 2020 - 22:21

Marij Kruitwagen:

Frans en ik wensen jullie een hele fijne vakantie. Kus

• 15 Januari 2020 - 23:50

Elize:

Ga heerlijk genieten lieve Els en Eus! Dikke zoenen Elize

• 16 Januari 2020 - 02:29

Tineke Baeten:

Heel veel plezier in jullie 2e thuisland.

• 16 Januari 2020 - 07:18

Marianne Janssen:

Voor vandaag een hele goede reis! Het genieten kan beginnen!! Xx

• 16 Januari 2020 - 08:29

Martien De Wolf:

een heel goede reis,en een heerlijke vakantie!

• 16 Januari 2020 - 11:18

Maria:

Lieve Els en Eus, ik wens jullie een hele fijne vakantie, heerlijk genieten, goede reis, dikke knuffel, en dikke kus.

• 16 Januari 2020 - 11:45

Bote Ter Steege:

Goede reis!

• 16 Januari 2020 - 14:09

Andre Kuilman:

Heel veel plezier met jullie reis, elkaars gezelschap, vrienden daar en de nieuwe herinneringen die jullie gaan maken. Goede reis mates xx

• 16 Januari 2020 - 19:22

Freek:

Veel fun in aussie!!!
    Lang vliegen, maar dan heb je ook iets moois.
    Zal wel heftig beeld zijn na die branden.....
    Goede reis!!

• 16 Januari 2020 - 20:47

Anka:

Veel plezier!!! Goede reis. En maar wensen dat het jullie niet te heet onder de voeten wordt haha

• 16 Januari 2020 - 20:53

Hendrikus:

Een hele fijne vakantie gewenst, lieve vrienden!
    Geniet ervan en we kunnen niet wachten om jullie verhalen te horen...
    Het wordt vast weer een super mooie reis.
    Heel veel plezier!!

• 16 Januari 2020 - 21:04

Daphne:

Liefjes ga heerlijk genieten van jullie welverdiende reis en ik kijk al weer uit naar jullie reisverhalen en vast ook weer prachtige foto’s dikke knuffel

• 18 Januari 2020 - 17:25

Marion:

Liefjes, die glimlach die zal er voorlopig niet meer af gaan! Wij genieten op afstand mee. Xxx

• 19 Januari 2020 - 10:29

Menni:

Laat de mooie foto's en verhalen maar komen

• 20 Januari 2020 - 11:13

Lucia:

Lieve schatjes, heel veel plezier, ontzettend genieten en weer mooie herinneringen maken...
    Ik ga jullie weer heerlijk volgen!
    Dikke knuffel X en veel liefs X

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Australië/Tasmanië 2020

Een nieuw avontuur en een weerzien met ons geliefde land en vrienden.

Lieve mensen, we houden contact, tot gauw.