Nog 2 dagen..... - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen..... - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen.....

Door: Eugene/ Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

01 Januari 2012 | Nederland, De Bilt

Dag allemaal,
aller eerst een ieder, alle goeds, in goede gezondheid voor het aankomende jaar. Maak er dit jaar weer een onvergetelijk jaar van...

Voor ons gaat het dan eindelijk gebeuren, nog twee dagen, de laatste dingen in de was en alles nakijken of we inderdaad alles hebben, geen verlopen paspoort en alle reis bescheiden. Alle elektronica, kabeltjes en kaarten. Tjeemig, we krijgen weer helemaal de kriebels, de rugzak en reistas weer tevoorschijn gehaald, heerlijk! Els moet vandaag nog werken, zij heeft morgen off. vakantie. We hebben net de meiden, (honden), naar hun vaste logeer adres gebracht in Meerkerk, blijft altijd heel erg moeilijk ze zo achter te laten, nou helemaal, daar Lobke toch al wat ouder is. Maar ze zijn, zoals altijd in zeer goede handen, we hoeven ons daar nooit zorgen om te maken.

Dinsdag in de middag vertrekken we, vanaf Schiphol, richting Hong Kong. Voor het eerst een tussen stop, om een beetje te acclimatiseren, ivm met de verschillende tijd zones, die we doorkruisen. De laatste maal dat we naar Australië zijn gegaan had ik de eerste dagen dat we in Perth waren aangekomen, ontzettend last van de tijdverschillen en jetlag. paar dagen echt op bed gelegen, beroerd en kon niets binnen houden. Omdat te voorkomen, toch maar een tussen stop in Hong Kong. Blijven meteen een paar dagen om toch een beetje cultuur op te snuiven. Schijnt een zeer levendige, drukke stad te zijn en naar de reisverhalen te oordelen een stad met vele gezichten en een hele opzienbarende cultuur. Na een aantal dagen vertrekken we richting Perth, (Australië)dat nog eens tien uur vliegen is. Heel misschien zien we Co en of Ed op het vliegveld, komen nl. een beetje op een on-christelijke tijd aan in Perth. Vandaar uit zal ik jullie regelmatig op de hoogte houden over onze reis.Wil jullie op deze manier mee laten genieten van onze tripjes enz.

Lieve mensen, tot.....
Els & Eugène.

• 01 Januari 2012 - 15:21

Elize:

heel veel liefde geluk en gezondheid!!!!! bijna down under!!!!!!!!!!!!!! geniet van elkaar,het weer en de prachtige natuur!!!!!!! kusssssssssss elize

• 01 Januari 2012 - 15:34

Frans & Marij:

Verdikkeme, wilden wij de eerste zijn met reageren en dan is die Elize ons nét voor.
    Mooie tijd toegewenst daarginter, drink een borrel tegen die jetlag en blijft elkander beminnen.
    Ook dikke kus van Marij.

• 01 Januari 2012 - 17:10

Jullie Moeder:

dit is misschien wel de eerste reactie. Lieve kinderen een hele fijne tijd samen, geniet van alles, van de kleine dingen maar vooral van elkaar. Wij leven met jullie mee en volgen jullie verslagen met heel veel interesse.Toi,toi,toi , het gaat jullie goed, kus mam en Chris.

• 01 Januari 2012 - 18:00

Bote/Kr=10e/kids:

Lieve Els en Eugenne,

Ook een gelukkig Nieuwjaar! Wat een heerlijk vooruitzicht. Goede reis dinsdag a.s. En we lezen de reisvehalen wel.

• 01 Januari 2012 - 18:58

Freek En Femke:

Happy new year!

Hier zal het kwik toch wel gaan dalen en in australie zal het u heet zijn!!!
    Ik ben niet jaloers....................................................................
    Laat ons verassen met jullie mooie reisverslagen.

Groet Freek

• 01 Januari 2012 - 20:44

Lucia:

Lieve Eus en Els, het aftellen is inderdaad begonnen...spannend hoor!!! De laatste spullen inpakken (niets vergeten?) blijft altijd toch een soort van stressen, want je zou maar wat vergeten zijn...
    hoewel...(bijna) alles is toch ook wel te koop! Wij wensen jullie een waanzinnig mooie reis toe! Geniet er super van en rust even goed uit!! We zullen jullie verhalen volgen, want we zijn heel
    benieuwd hoe het jullie daar vergaat down under!! Een hele goede reis en een dikke knuffel voor jullie tweetjes!!! Veel liefs van, Lucia en Paul XXX

• 01 Januari 2012 - 22:56

Daphne:

lieve Els en Eus,

Voor jullie ook alle goeds voor het nieuwe jaar en volgens mij kan het niet beter beginnen dan met zo'n heerlijke reis voor de boeg.
    Succes met de laatste dingentjes regelen en wij blijven jullie graag volgen.

Liefs van Cees en Daph

• 02 Januari 2012 - 04:31

Co:

........als je nu eens eindelijk die vluchtgegevens en vliegnr en tijd etc opstuur, ja wie weet ben ik dan zo lief jullie opte halen!! Perth international wordt een drul airport en juliie vleidgtuig is niet de enige hoor ;)) De logeer kamer staat klaar, zo het koude bier en wijn, de barbeque is schoon (redelijk), en de babysitter voor zaterdag geregeld, we zijn er klaar voor!xxxxxx goeie reis

• 02 Januari 2012 - 04:32

Co:

oja, en de temperaturen zullen tropisch zijn hier bij aankomst.........................

• 02 Januari 2012 - 16:09

Marion:

Lieve allebei,
    Ik ben reuze benieuwd naar alle verhalen en leef enorm met jullie mee.
    Tussen het werk door (tja....) regelmatig de mail checken.
    Maak er een onvergetelijke reis van!

Dikke zoen
    Marion

• 02 Januari 2012 - 17:13

Annemieke:

lieve els en eug, wat een geweldige manier om het nieuwe jaar te beginnen, heel veel plezier!!
    hebben jullie niet nog een klein plekje over in de rugzak, prop ik me daar wel in......
    liefs annemieke en fam

• 02 Januari 2012 - 17:35

Joke:

Lieve Els en Eus,

Jullie ook veel goeds, zon en een goede gezondheid toegewenst voor 2012!
    De start is in ieder geval goed, lekker weg naar de zon.
    Ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier in Hong Kong. Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.
    Pas goed op jezelf.

Veel liefs, ook van Hans, Joke xx

• 03 Januari 2012 - 12:51

Menno:

En weer down under, wel weer boven komen hoor ;)
    Maak er een super leuke reis van, geniet ervan. En Eus, niet heel Hong Kong leeg kopen hoor :)

• 03 Januari 2012 - 18:07

Meyke:

Misschien lezen jullie dit wel op de tussenstop strakjes. We willen jullie heel veel plezier wensen en natuurlijk mag Eug wel heel veel kopen in Hongkong. Ik zou echt een zonnecel-oplader halen, de zon schijnt heus wel en dan loopt je e-reader niet leeg ;-) Els kan gelukkig geen schoenenwinkels vinden daar, dat scheelt een boel. ;-D
    Jongens geniet! Dat is het enige wat moet in een vakantie. Tot in maart!

• 03 Januari 2012 - 21:28

André:

ha globetrotters,
    Goed idee om even een wat langtere tussenstop te houden. Co zei al dat het lekker warmis in Australie, maar dit lijkt een understatement te zijn. Ik hoorde vandaag op de radio dat het zo heet is in Australie dat de mussen al mummies zijn voordat ze de grond raken.... In Australie is het advies gegeven zoveel mogelijk binnen te blijven (maar een lekker koel zwembad met een biertje zal natuurlijk ook wel kunnen,helemaal als Co en Ed je gezelschap houden! Of een Jeep met climatecontrol kan denk ik ook wel aangenaam zijn hoor ;)) No worries dus
    Succes met jullie zware (wen-)dagen in Hong Kong en veel plezier in Australie
    Mates, What a way to start 2012
    Bye

• 04 Januari 2012 - 10:14

Jezus:

hé daar,
    wrs zijn jullie nu midden in de travel - ik wens jullie een goede vlucht en aankomst. We volgen jullie met grote nieuwsgierigheid en verheugen ons al op de reisverslagen.

xxx - Sonja & Frans

• 04 Januari 2012 - 14:22

Yvonne& Geert:

Lieffies,
    Al helemaal bijgekomen in Hongkong zonder al te veel klachten van je jetlag Eus?
    Genieten dan dus!!!
    En vast een hele goed vlucht naar Perth , wel opletten dat je koffer nu al niet te zwaar wordt van al het shoppen in Hongkong.
    Heel veel liefs XXX Yvonne & Geert

• 04 Januari 2012 - 14:28

Helga:

Hoop dat je Els geen credit kaart meegegeven hebt toen jij even van je jetlag lag te genieten daar in Hong Kong.
    Veel plezier saampjes.

• 05 Januari 2012 - 15:27

Martien:

lieve els en eus,
    een heel fijne tijd!
    ik zal jullie reisverslagen met belangstelling blijven volgen.
    groetjes en veel plezier!!!

• 06 Januari 2012 - 22:10

Ria Vd Meij:

veel geluk in 2012. Fijne reis. Hebben jullie inmiddels genoten van Hongkong, Wim en ik vonden het een geweldige levendige hectische stad met mooie bezienswaardigheden. Ik ga jullie natuurlijk ook volgen.

groet Ria