Australië 2016 - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu Australië 2016 - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

Door: Eugéne & Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

29 Februari 2016 | Nederland, De Bilt

Hallo allemaal,
het is alweer vier jaar geleden dat we een overzeese trip hebben gemaakt naar Australië, zoals velen van jullie al weten is dit een land voor ons waar we aan verknocht zijn. Niet alleen dat Co, Ed Femke en Anika daar wonen, maar ook zijn we erg gecharmeerd van de prachtige natuur, de wildernis, de adembenemende mooie vergezichten, het weidse, de vriendelijke mensen, "de lay- back", manier van leven en het inderdaad; no worries gevoel.
We hebben de reis kriebels weer gekregen en zijn van plan om van eind februari tot en met eind april een ander deel van Australië te verkennen/ bezichtigen. We starten als tussen stop in Maleisië, waar we een aantal dagen zijn, om een beetje te acclimatiseren, dat is ons vier jaar geleden enorm goed bevallen. Maken meteen van de gelegenheid gebruik om enkele bezienswaardigheden te bezichtigen, vervolgens vliegen we door naar Perth, (Australië), waar we Co, Ed en de kinderen ontmoeten. We zijn van plan daar een paar dagen te blijven en van hun gastvrijheid te genieten en te wennen aan het weer aldaar, want volgens de laatste berichten van Co, snakken ze daar naar water, het is daar erg droog en warm. Vandaar uit vliegen we door naar Adelaide, alwaar ons 4x4 advanture gaat beginnen. We gaan met z'n tweeën in een off the Road jeep verschillende nationale parken bezoeken en rijden richting Ayers Rock, (Uluru). Maar dat gaan we jullie weer laten lezen en laten zien. We willen jullie weer meenemen en laten meegenieten van wat wij allemaal meemaken. We hebben een "rode draad", wat onze reis gaat worden, maar staan open voor verrassingen en leuke dingen die we onderweg zeker tegen zullen komen. We willen jullie regelmatig op de hoogte houden, met wat we allemaal beleven, dus....lieve vrienden, familie....we hopen dat jullie net zo zullen genieten als wij dat nu al doen met de voorbereidingen.

Heel veel groetjes en tot......
E&E

• 25 Januari 2016 - 05:30

Daphne:

Lieve Els en Eus,

Ik reis heel graag weer met jullie mee

• 25 Januari 2016 - 09:55

Sue:

Mieke zal wel super jaloers zijn dat jullie naar Adelaide gaan! Misschien kan ze jullie wat tips geven.
    Heel veel plezier; geniet van alles.

• 25 Januari 2016 - 13:32

Chris En Co:

wat een heerlijk vooruitzicht, jullie gaan genieten. Maar eerst nog een uitzwaai-feestje half februari met z'n allen bij ons.
    Liefs Chris en Co.

• 25 Januari 2016 - 23:20

Marion:

Uiteraard willen we weer graag met jullie meegenieten en positief jaloerse oh's ah's en zuchten laten :-)
    Geniet van de voorpret, nog maar heel effies and off you go.
    xxx

• 26 Januari 2016 - 08:30

Andre:

Hoi Eus en Els,
    Heel veel plezier weer in Australië!! Ik kijk nu al uit naar jullie reisverslagen en -foto's. Wordt vast weer genieten voor iedereen ;-)
    Groet, André

• 26 Januari 2016 - 18:14

Mariette Vanden Dungen:

Het is dus weer zover,ben blij voor jullie leuk dat je de gewone mails ook nog even leest!!!!!ALLEBIJ!

• 26 Januari 2016 - 20:07

Joke:

Heerlijk voor jullie. Wij gaan ook zeker met jullie meegenieten!

Liefs, Hans en Joke

• 27 Januari 2016 - 12:35

Menno:

Hoi Eus en Els,

Oh wat leuk weer om naar toe te leven en helemaal om daar straks te zijn. Wij zullen weer genieten van de mooie verhalen :)

Groetjes,
    Menno

• 31 Januari 2016 - 19:33

Anka En Hendrikus:

Els en Eugene, heel veel plezier en avontuur toegewenst. We rijzen zo een beetje met jullie mee xxx