De laatste mooie, (zeer warme), dagen. - Reisverslag uit Perth, Australië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu De laatste mooie, (zeer warme), dagen. - Reisverslag uit Perth, Australië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

De laatste mooie, (zeer warme), dagen.

Door: Eugene/ Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

07 Maart 2007 | Australië, Perth

07-03

Het is bijna 09:00 uur, we zijn alweer een tijdje wakker. Om 6:00 uur werd het alweer licht. Het was gisteren ontzettend ontzettend warm, gemiddeld 43 gr. Voor vandaag voorspellen ze idem, weer rond de 43 gr. Gisteren kwamen we terug uit Busselton, waar we de laatste nacht in onze camper-van hebben doorgebracht. Maar effe bij het begin beginnen. Nadat we dus richting Margret River waren vertrokken, met heel slecht weer, vooral veel regen, waren we aangekomen in Bunbury. Leuk plaatsje met een mooi strand. Aangezien we niet te ver van Perth wilden, zijn we daar een beetje rond blijven hangen. We wilden n.l. Co verrassen. `t Meisje is 40 geworden en dat wilden we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Heimelijk hadden we Ed gebeld, om te vragen of Co nog wat bijzonders zou gaan doen...niet echt dus en Ed moest op haar verjaardag werken. Ed was er achtergekomen dat Co met Femke naar "Gran", zou gaan, (de oma van Ed), dus, met mede weten van Ed, zijn we vanuit Bunbury/ Busselton, weer terug greden, (weer zo`n 300 km) naar Perth, naar het huis van "Gran". Els zou Els niet zijn, om er toch een feestelijk tintje aan te geven. Met twintig ballonnen opgeblazen, stonden we voor de deur van Granny, die dan ook heel verwonderd de deur open deed en achter de hor deur bleef staan, tot dat Femke de stemmen van ons herkende, en helemaal enthousiast: "Eussie en Eusie", begon te gillen. Co....helemaal verwonderd, door het gegil, was helemaal perplexd en kon het niet geloven. Alhoewel, we hebben een keer eerder Co verrast, alleen was toen de afstand iets verder. (Nederland/ Australie.) We hadden Gran éénmaal eerder ontmoet, maar ze herkende ons gelukkig. Nadat alle comotie wat geluwd was, zijn we met Gran, het dorp in gegaan en hebben lekker koffie gedronken...Wat een nette oude dame is Gran, echt een Granny. Verder hebben we die dag niet zoveel gedaan, effe nog een "cheese cake" gehaald en `s avonds thuis met Ed de jarige in de bloemetjes gezet. De volgende dag zijn wij weer spoorslags vertrokken naar Margret River, nu met goed weer. Heerlijk genoten van strand, zee en van elkander.Om 10:00 uur een bezoekje gebracht aan het "Leewin Estate", een wijngaard/ boerderij, waar je wijn kan proeven. Wisten wij veel, dat je zoveel verschillende wijnen voorgeschoteld kreeg.(Moet je die nou uitspuugen?, zonde...hebben we dus niet gedaan). Het was rond 12:00 uur, maar goed dat je daar ook kon lunchen, wat we ook gedaan hebben. Een lunch die we niet zo snel zullen vergeten. Wel een beetje decadent, maar o zo lekker. (Sonja B. is een vage vlek, ergens in een verre uithoek van Els d`r linker hersenhelft). Na nog een paar hele mooie dagen rond Margret River, zijn we gisteren dus terug gekomen in Perth, waar het dus bloedheet is. Vrijdag vliegen we weer terug, om zaterdag weer met beide benen in Nederland te staan. Vandaag dus 43 gr. dus niets doen dan in het zwembad hangen en naar de grote winkelcentra`s te gaan, waar de airco blaast. Mensen, we hebben een onvergetelijke reis achter de rug, Nieuw Zeeland is erg mooi, komen graag een keer terug. Als we de reis laten paseren, een heel mooie trip, die heerlijk relaxed is begonnen en eindigd. bedankt een ieder die gereageerd heeft en hopelijk hebben jullie plezier gehad tijdens het lezen van onze avonturen....
Heel veel liefs, groeten en natuurlijk tot de volgende keer......

E&E
ps: kijk uit naar onze twee meiden!!!!!

• 07 Maart 2007 - 04:58

Josée:

wat een geweldige vakantie hebben jullie weer gehad en wat een mooie natuur, dat bungie jumping is wel erg stoer hoor els! jullie zien er lekker relax uit, beetje bezopen...!!maar helaas tijd om weer naar huis te gaan, een hele fijne terugreis en tot gauw liefs Josée

• 07 Maart 2007 - 05:00

Josee:

enne groetjes van yasmin, zitten nu samen in de ND doegg xx

• 07 Maart 2007 - 10:48

Daphne:

Weer bijna naar huis, ik wens jullie een goede terugreis. En wil nog even zeggen dat ik erg heb genoten van jullie verhalen en foto's.

Groetjes van Daphne

• 07 Maart 2007 - 12:59

Kr=10:

Aan alle goeds komt een eind...Geniet nog een paar daagjes and have a nice flite

• 07 Maart 2007 - 14:05

Petra:

Kan niet geloven dat het er alweer bijna op zit.Gewldige reis met mooie foto's.Was echt mee genieten.Tot gauw en een pootje van Sus

• 07 Maart 2007 - 16:36

Martien De Wolf:

jullie hebben echt een geweldige vakantie!
    prachtige foto's

• 07 Maart 2007 - 19:45

Andre:

Wat een mooie vogeltjes!
    (wat jammer voor jullie misschien, maar......) tot gauw!

• 07 Maart 2007 - 21:21

Helga:

Een goeie reis terug en koop onderweg een regencape die ook tegen een beetje wind kan!
    Jammer dat we nu niet wekelijks meer een verslag krijgen.
    Tot zaterdag dan maar weer.
    P.S.: is Co weer zwanger of is de foto verkeerd genomen bij granny?

• 07 Maart 2007 - 22:03

Marion:

Ik ga jullie heerlijke enthousiaste berichtjes missen! Maar jullie waarschijnlijk de hele vakantie des te meer. Het was weer geweldig!
    Wat ontzettend lief om Co te verrassen op haar verjaardag.
    Tot gauw (gelukkig voor ons en helaas voor jullie...)
    Liefs, Marion

• 08 Maart 2007 - 16:50

Menno:

Jammer dat het weer voorbij is wat gaat de tijd toch snel zeg. Helaas geen verhaaltjes meer lezen. Goede reis terug en tot in Nederland.