Een hernieuwde kennismaking. - Reisverslag uit Perth, Australië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu Een hernieuwde kennismaking. - Reisverslag uit Perth, Australië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

Een hernieuwde kennismaking.

Door: Eugene/ Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

27 December 2006 | Australië, Perth

Aan het eind van 2006 maken we weer nieuwe plannen voor onze aankomende reis naar Australie/ Nieuw Zeeland, jawel, de reis-kriebels zijn er weer. En weer willen we weer zover weg, na Noorwegen gaan we toch weer naar het verre oosten. Dit maal een stukje verder, Nieuw Zeeland, met een "stop-over" in Australie. We blijven een poosje bij Co, Ed & Femke in Perth om te aklimatiseren en zijn dan van plan om door te reizen naar Nieuw Zeeland. We trekken met een camperbusje, gedurende 4a5 weken door beide eilanden. Ondertussen komen Co,Ed en Femke ons vergezellen in Nieuw Zeeland waar we beiden met een camper, dit nieuwe land gaan verkennen.
We kijken er heel erg naar uit om onze Neder/Ausie`s weer te zien en samen met hen vakantie te vieren.

Heel veel plezier, met onze avonturen.
Groetjes Els & Eugéne

• 27 December 2006 - 12:52

Tineke Baeten:

Even nog een goed en een gezond 2007 wensen. Mijn zus is met haar man naar Nieuw Zealand geweest (1e kerstdag teruggekomen) heeft het daar fantastisch gehad ze zijn ook met de camper daar geweest, je rijdt alleen daar er is niet veel verkeer wel heeft mijn zwager moeten wennen aan het links rijden de wegen zijn wat smal maar een prachtige natuur en een enorme weidsheid. Er wonen 4 miljoen mensen. Februari is de beste tijd om te gaan volgens mijn oom die daar woont.Nou jongens veel plezier en ik kijk regelmatig met jullie mee. doeoeoeiii tineke

• 27 December 2006 - 14:18

Freek, Femke En Suze:

Veel plezier we gaan jullie volgen. Nemen jullie wel genoeg zonnenbrandcreme mee?

• 27 December 2006 - 14:47

James En Rianne:

Hoi Els en Eugéne ,

Wat een mooie reis gaan jullie maken !! Wij vertrekken 17 januari en komen 19 januari aan in Auckland daar begint onze 22-daagse autoreis door Nieuw-Zeeland (kon niet langer vrij krijgen ) .
    9 februari vliegen we vanuit Christchurch via Auckland en Kuala Lumpur terug naar Nederland .Het lijkt me ontzettend leuk als we inderdaad ergens kunnen afspreken . ik mail je ons reisschema nog toe . Alvast de beste wensen voor 2007. Groetjes James en Rianne .

• 27 December 2006 - 22:28

Tineke Sportel:

zucht zucht, wat een vooruitzicht,....ik verheug me op jullie verhalen,...veel groetjes en liefs voor Co en family en geniet van NZ en doe vooral ook de NIET toeristen dingen. Tussen de borstvoedingen door kan ik jullie nog wel tips geven,.liefs en travel safe!

• 28 December 2006 - 10:35

Astrid:

Hoi els en Eugene,

Geniet alvast van de plannen en ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen straks in het verre Oosten
    groetjes en eerst nog een fijne jaarwisseling hier.
    liefs Astrid

• 28 December 2006 - 11:36

Robert Jan Van Dijk:

Kia Ora Els en Eugéne.

Dat is een goede start voor 2007, zeer de moeite waard! Saskia en ik zijn begin dit jaar een paar weken in NZ geweest en hebben daar op het noorder en zuider eiland ook rondgetrokken met een camper. Vooral het zuider eiland vonden wij erg mooi en overwegen het om nog een keer terug te gaan. Zijn benieuwd naar jullie avonturen en indrukken.
    Groetjes Robert Jan

• 28 December 2006 - 14:54

4 X M:

Lieve mensen,
    Wow, op naar Nieuw Zeeland. Ik ben reuze benieuwd naar de verhalen en niet te vergeten de foto's! Ik hoop dat jullie een geweldige reis maken en dat het beregezellig gaat worden met Co, Ed en Femke. Maar dat loopt wel los.
    We genieten van een afstandje mee.

Dikke zoen,
    Marion

• 07 Januari 2007 - 13:39

De Kuilmannen:

Eus & Els,
    Heel veel plezier weer en groeten aan Ed, Co & Femke.
    Wij volgen jullie reis weer hier.......

• 08 Januari 2007 - 21:33

Ineke & Lex:

Hé globetrotters,

Vanuit Ede wensen we jullie een hele goede reis en veel plezier tijdens jullie vakantie down under en een stukje verder. We volgen jullie trip!!!

• 09 Januari 2007 - 16:56

Sjef En Bram:

Waauw, wij krijgen helemaal de kriebels weer.Vorig jaar zijn we dus de hele maand december in Nieuw Zeeland geweest en enorm genoten Uiteraard ook met camper!Stukje Austalië hebben we in 2002 ook gedaan en willen nog beslist een keer terug. Naar zuster Bernadette hoop ik/we wellicht volgend jaar weer te gaan. Het geld van jullie toffe feest was geweldig welkom later daarover meer. Natuurlijk gaan we jullie volgen en nog een keigoed 2007 gewenst

• 11 Januari 2007 - 04:58

Jacko En Hans:

Heel toevallig keken we even waar jullie nu zitten, w.s nu in het vliegtuig hoog in de lucht.
    Wij zitten in het stormachtige Nederland te wachten op de storm en op de bellen van de patienten op het werk, wij zijn nu even de nachtzusters.
    We gaan jullie ook volgen via dit medium.
    ja, ja, Jacko doet het ook.
    Wij wensen jullie ontzettend veel lol, plezier, veel mooie momenten, genieten van de natuur en een lekkeband (grapje).
    2 dikke zoenen.