We ontvluchten de regen, Italie is onze reis beste - Reisverslag uit Garda, Italië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu We ontvluchten de regen, Italie is onze reis beste - Reisverslag uit Garda, Italië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

We ontvluchten de regen, Italie is onze reis beste

Door: Eugene/ Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

29 Augustus 2011 | Italië, Garda

Nog 3 dagen, dan pakken we de camper en gaan voor een poosje richting het zuiden. We waren eerst niet van plan zover naar het zuiden te trekken, vonden zelfs Drenthe al goed, als er maar zon is.
Helaas is dat laatste niet het geval en waar we ook, dichtbij, naar toe willen, over al zijn dan de temp. rond de 20gr. Dat vinden we opzich niet zo erg, maar we hebben het helemaal gehad met die regen. Dus hebben we besloten om, als we van de zon willen genieten, `s avonds van een bbq- tje met een wijntje willen genieten, onderuit gezakt met een goed boek, wij naar het verre zuiden moeten vertrekken. Dan gaan we dan maar ook doen. We gaan naar het Garda meer, zijn we eerder geweest en dat is ons goed bevallen. De dorpjes en de streek restaurantjes zijn daar prima te doen. Ook voor een mooie wandeling in de natuur, is er van alles te zien.

We gaan in ieder geval de voorbereidingen treffen.

Hou jullie op de hoogte.

E&E.

• 29 Augustus 2011 - 12:39

T:

Toe maar! Lekker genieten jullie.
    BOKS

• 29 Augustus 2011 - 13:07

Elize:

lieffie's,

Geniet van het bourgondische in Italië!!! Heerlijk om je nu al voor te bereiden,hier regen en daar zon!!!Rust lekker uit, geniet van al het moois en rij voorzichtig en voor nu sterkte met inpakken maar over 3 dagen wegwezen!!!! ciao en kussss elize

• 29 Augustus 2011 - 13:35

Bote/Kr=10e/Friso/Ab:

Regen? Wij hebben net orkaan Irene achter de rug hier in Washington. We hadden al in New York moeten zijn, maar het openbaar vervoer werkt niet mee. We gaan vanavond maar met de bus en dan maar hopen dat we New York binnen komen! Goede reis naar Italië en veilig terug komen. Groeten.

• 29 Augustus 2011 - 13:58

Daphne:

Wat een goed plan, lekker genieten van het prachtige Italië en lekker eten en drinken.
    Geniet ervan en ik blijf graag op de hoogte.

Liefs Daph

• 29 Augustus 2011 - 14:21

Sonja & Frans:

Jullie hebben groot gelijk en stiekum ben ik wel een beetje heul veul jaloers.

• 29 Augustus 2011 - 14:21

Irma:

Tsjonge, wat een zwaar leven hebben jullie! Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!

• 29 Augustus 2011 - 15:24

Frans Kr.:

Helemaal met de keuze eens.
    Het weer in Loon is ook zo hopeloos. Hebben we verdorie 'n splinternieuw zwembad van 26C., en daar kan je niet in omdat het buiten windkracht 7 is. Je zwembroek vliegt van je billen.
    Het ga jullie goed.
    Ook namens Marij.

• 29 Augustus 2011 - 17:34

Mi Chiamo André:

tav bourgondisch Italie:
    Ruotare l’indice a vite sulla guancia
    Met de vinger in de wang draaien geeft aan dat iemand het eten lekker vindt. Nederlanders bewegen de hand naast de wang heen en weer; Italianen draaien met de wijsvinger in de wang.

Buone vacanze!

• 29 Augustus 2011 - 21:04

Mieke:

Na volgende week maandag is het hier in de Loire kennelijk ook weer héél behoorlijk (tja geloof je het zelf?). We hebben met jullie te doen hoor! Volgens mij kost een enkeltje zonnebank een stuk minder ...
    Afzien wordt het voor jullie in Italië...
    Veel sterkte gewenst
    Dag lieverds ! Mieke

• 30 Augustus 2011 - 07:36

Freek En Femke:

Mmmmmmmmmmm dat klinkt goed.
    Stuur enkele zonnenstralen deze kant uit!
    Geniet maar lekker!

Groeten uit Oisterijk.

• 30 Augustus 2011 - 07:49

Annemieke:

is er ergens nog een plekje vrij in de camper? ik vlucht graag met jullie mee richting zon.....veel plezier!
    liefs annemiek en fam

• 30 Augustus 2011 - 09:47

Meyke:

Lazise moet je echt doen en de berg op schijnt ook super te zijn (staat nog op ons lijstje voor de volgende keer).
    Veel plezier en neem wat hogedruk mee terug ;-)

• 30 Augustus 2011 - 12:01

Marion:

Goed plan! Op een stormpje na hier in New York hebben we heerlijk weer gehad. En dat went razendsnel zo'n, zonnetje op je hoofd! Geniet ervan, ut is verdiend..

• 30 Augustus 2011 - 17:43

Martien:

geniet lekker van italie!
    zon eten en wijn.

• 30 Augustus 2011 - 21:06

Maureen:

ik wil ook ..... :).
    Geniet ervan en breng svp wat zon mee. Mx

• 31 Augustus 2011 - 21:01

Helga:

Denk dat ik ook de camper pak, want het wordt prachtig weer dit weekend, helaas rijd hij te zacht om in Italie bbq tje, wijntje en boekje te doen in een weekend anders was ik langs gekomen.
    Geniet ervan!!

• 01 September 2011 - 19:47

Joke:

Lieve Els en Eus,
    Een hele fijne en warme vakantie!
    Goede reis en veilig weer terug, hè!
    Geniet ervan.
    liefs, Joke xx

• 01 September 2011 - 20:02

Andre:

zoeken jullie nog een chauffeur? :)