Happy Valentijns day. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu Happy Valentijns day. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

Happy Valentijns day.

Door: Eugene/ Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

14 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

14 Februari...

Heren niet vergeten hoor. Het is 17:40 en we zijn net terug van een wandeling langs een heel mooi meer. Maar eerst een beetje de afgelopen dagen, KOUD, KOUD en nog eens KOUD, althans naar Co`s begrippen, watje is helemaal ver- Australie-st...ofzo iets. Tjee, ze heeft ook een beetje weinig "winter", kleding bij zich. Maar het is op het ogenblik weer goed toeven, zonnetje brand er aardig op los en we zijn daar heel erg blij mee. Alleen `s avonds hebben we het een beetje koud, het kacheltje moet wel effe aan voor dat we gaan slapen. Overdag is het ruim 25 gr. in de zon, maar de temp. zakt heel snel naar de 5 gr. als de zon niet meer aanwezig is. We zijn van Denedine dwars het land overgerden naar Ta Anau, waar we momenteel 2 dagen blijven. Effe een tegen slag, daar Ed een zeer pijnlijke rug heeft en niet op of om kan. Denedin was aardig en hebben effe gekeken bij de Albatrossen kolonie en naar blauwe pinguins en geel oog pingiuns zitten kijken.
Albatrossen waren we te laat voor en de geel oog pinguins kon je alleen maar van ver zien, wat de blauwe betreft, die konden we, (via een tribune), en dan moest je nog heel stil zijn, bekijken...mocht niet eens foto`s maken....er zijn andere manierenCo?. We zijn onderweg nog langs een zalm kwekerij gereden en hebben daar een helemooie zalm meegenomen voor op de bbq, erg lekker.
Nu dus in Te Anau, waar we het effe rustig aan doen, Ed kan dan rustig bij komen, heel erg vervelend, hij had zich erg op deze vakantie verheugd, daar ze al anderhalf jaar geen vakantie hebben gehad. Hopelijk wordt het niet erger, hij wilde ook bungy jumpen met Els, (mooie mannier om er onder uit te komen). We zijn onderweg naar de Malborough Sounds, doen dus rustig aan en maken het mooiste ervan. Oja zijn in Denedine ook nog naar de "Cadburry", chocolade fabrieken geweest, wel erg lekker en wederom een SAS dag, heb nog geen andere dagen van Els gezien. Dus alles is weer normaal, Goed, een hele goed valentijns dag een ieder en allen nog gefeliciteerd met Sven en Irene..

E&E
ps: de foto`s komen wat later.

• 14 Februari 2007 - 07:51

T.:

Ik wil ook op vakantie! Echt supa dat het allemaal zo mooi is. Hier in Utreg is het BaggersWeer. Groetjes van Tjerk

• 14 Februari 2007 - 07:53

Elize:

lieve mensen,

heerlijk dat jullie zo genieten!!!
    Hier is het nat en nat, en Els ik mis je gulle lach op de SEH hoor!!!
    fijne valentijn
    dikke kusssssssssssssssss elize

• 14 Februari 2007 - 10:42

Cees En Daphne:

Voor jullie ook een happy valentijn.
    En we zijn benieuwd naarv de foto´s.

Liefs van de Sertonnetjes

• 14 Februari 2007 - 12:52

Petra:

Wel zielig dat jullie overdag lekker zon hebben en frisse nachten(eus alleen maar gunstig met valentijn) en wij hier ondertussen compleet weg regenen.Het klint allemaal weer om jaloers van te worden.Volgend jaar brengen wij onze levende have maar bij jullie en gaan wij er van door.Groetjes uit Meerkerk knuffel van Sus

• 14 Februari 2007 - 12:55

André:

Ook de dames moeten valentijn vergeten hoor ;-) Eus & Els > wat was jullie valentijn????

• 14 Februari 2007 - 13:07

Karina:

lieve allebei
    wat een geweldige verhalen
    wij zijn ook onze zomervakantieplekje aan het uitzoeken en ik krijg er door jullie verhalen al heel veel zin in.
    geniet ze
    groetjes

• 14 Februari 2007 - 16:22

Bote En Christine:

't Ja, vervelend dat het overdag 25 graden is. Kun je albatrossen ook eten? Een geeloog pinguin is een stuk taaier dan die baluwogige! Lieve Els en Eugene, wat een mooie reisverhalen sturen jullie steeds. Moet je ons ook nog maar even leren voor dat we met het gezin richting Australie gaan. Keep the Soul alive! Men. Later! Bote.

• 14 Februari 2007 - 16:57

Hylles:

Wat kan mij die regen hier nu schelen, mijn humeur kan de komende dagen niet meer stuk!!

• 14 Februari 2007 - 18:06

Ria Van Der Meij:

Bofkontjes, een hele fijne Valentijn.

• 14 Februari 2007 - 21:16

Meyke:

Ook een happy valentine! En nu op naar de carnaval ;-)! Liefs Meyke

• 15 Februari 2007 - 09:16

Ma:

Dag lieve allemaal
    Wat een prachtige foto,s geniet er maar van.Hier alles goed.Gaat het met Femke ook goed?Wat jammer dat Ed weer last heeft van zijn rug,doe maar rustig aan.Veel liefs uit Lunteren.

• 15 Februari 2007 - 14:19

Annemiek:

...best leuke foto's..
    liefs miek
    p.s. kunnen jullie ff checke bij co of het nu 39 is of 40....

• 16 Februari 2007 - 04:00

Jeannette:

Wow, Het is af en toe net een sprookje!Ik geniet een beetje met jullie mee

• 16 Februari 2007 - 16:41

4 X M:

Ik wil ook zo'n auto! Sta ik tenminste met een origineel dingetje elke dag in de file ;-)
    Geniet, dan doen wij een beetje mee. Ik kan niet wachten op de foto's van Els van het stiek springen, brrrr
    Liefs

• 16 Februari 2007 - 22:49

Helga:

Els je hebt toch wel wat chocolade ( voor in de thee)voor me overgehouden niet?