Een nieuw land, een nieuw avontuur. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu Een nieuw land, een nieuw avontuur. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

Een nieuw land, een nieuw avontuur.

Door: Eugene/ Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

20 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

20-01-2007

Na een hele lange vlucht van Perth naar Nieuw Zeeland, waren we om 06:00 uur over en moesten we tot ruim 08:30 uur wachten tot dat we onze camper-van konden ophalen.
Tijdens de vlucht van 8 uur, wat erg tegen viel, heeft Els wel wat kunnen slapen, niet echt veel, maar toch. Daar in tegen heb ik, zoals gewoonlijk, geen oog dicht kunnen doen.
Dus toen we over waren, voelden we ons zééééér brak. Moesten we ook nog een beetje uithangen op het kleine vliegveld van Nieuw Zeeland. Afijn, met de taxi naar Acukland en de campervan gehaald, het was een verrasing welke "special paint", we zouden krijgen.
Els helemaal blij, was het een, "Sonja Bakker special edition", geintje....Degene die we kregen was er één met aan de ene kant kiwi`s en aan de andere kant Nieuw Zeelands toetje, dus `t meisje ging helemaal uit haar dak en ik moet eerlijk zeggen, hij ziet er "cool", uit. Je hebt er heel wat bekijks mee. Goed, die dag hadden we niet zoveel puf meer, we hebben de hoog nodige boodschappen gedaan, (Kardonay en bier), en hebben de dichts bijzijnde camping,(aan het water), opgezocht. Geprobeerd om de slaap zolang mogelijk uit te stellen, wat niet echt lukte, tja ik weet het, de jaren beginnen te tellen. Gisteren nacht onze eerste nacht in de Van, we hebben heerlijk geslapen en vanmorgen met een beetje bewolkte lucht om 07:30 uur opgestaan en ontbeten. Daarna richting Auckland gereden en lekker rustig aan gedaan, daar we een beetje wilden bijkomen van alle herrie in de beide buiken. Ach waar pruimen al niet goed voor zijn, (Co). Vandaag dus niet al te veel gepland, a.s. woensdag een trip geregeld naar Tiritiri Matangi om daar rond te trekken en naar de vogelpopulatie te kijken. Moet speciaal zijn. Hopelijk blijft het weer een beetje zoals het nu is, niet te warm om iets te ondernemen en het is nog steeds korte broeken weer.
Goed mensen, we gaan weer genieten.
Heel veer sterkte met jullie orkanen en tornado`s....we nemen nog een klein glaasje....prik limonade.

Later E&E.

• 20 Januari 2007 - 03:00

Co:

leuke bus! worden wij wel saai hoor met onze"gewone"camper. Blij te horen dat er "kardonee"is in new zeeland. Geniet ervan, ik sta op het punt om te gaan werken, nog 2 weken en dan komen wij eraan, liefs

• 20 Januari 2007 - 03:10

Andre:

Cool mate
    enjoy the birdys ;-)

• 20 Januari 2007 - 08:18

Yvonne:

Heeje ,
    Wat een ongelovelijk coole van!!!Ga bijna overwegen om de camper ook maar eens opteleuken!
    Geniet vooral verder en heel veel liefs ook van Lobke!

• 20 Januari 2007 - 08:57

4 X M:

Wat een ontzettend gaaf ding zeg! Geweldig, geeft nog eens een ander idee van een kiwi.
    Al een beetje bekomen van de vlucht en het niet slapen?
    Geniet ervan, doen wij het op een afstandje mee.
    Ik ga de paraplu maar weer tevoorschijn halen.

Liefs, M,M,M & M

• 20 Januari 2007 - 11:39

Jezus:

hé daar,
    wat een gewèldige bus jongens! Goed voor je humeur.Ben benieuwd hoe jullie bevindingen zijn bij de kiwi's. liefs - son

• 20 Januari 2007 - 15:19

Petra:

Fantastische bus daar kun je mee gezien worden.veel plezier in jullie karretje.Zo is zelfs sonja bakker leuk

• 20 Januari 2007 - 15:53

Corrie Bruintjes:

de vitamientjes spatten vanje van af...sonja zou trots op je zijn
    heel veel plezier verder en geniet ervan,gr. van allen

• 20 Januari 2007 - 15:57

Frans En Marij:

Wat fijn om weer een paar weken ver weg te kunnen. Heerlijk. Ga er maar fijn van genieten. We blijven jullie volgen hoor.
    Liefs van ons

• 20 Januari 2007 - 20:40

M&N&M:

Hey luitjes, zo te horen alles goed daar. Ook wij vinden het een te coole bus... Wij genieten hier van de wind, en Eus je moet snel terug komen. Mirne is helemaal in de ban van ome Eus. In de winkel heeft ze een uur lang om je lopen schreeuwen... Wij gaan nog wat doosjes in pakken!

Dikke kussen,
    Maarten, Nanna en Mirne

• 21 Januari 2007 - 11:42

Kr=10 En Kerels:

Lachen, die bus.Past precies bij jullie, fruitdruifjes.Ik heb inmiddels ook groen licht gekregen op het ouderschapsverlof! Dus dat wordt 2 maandjes Australie!
    Liefs uit Alkmaarxxx

• 21 Januari 2007 - 23:45

Tineke Sportel:

hi there, wat een geweldige camper,.. ik zie jullie helemaal rijden,.. en wat goed dat jullie naar tiritiri gaan, heel veel plezier.
    waren er veel chinezen op het vliegveld???
    liefs tot schrijfs