Dagje shoppen Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu Dagje shoppen Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

Dagje shoppen Perth

Door: Eugene/ Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

16 Januari 2007 | Australië, Perth

15 januari.

We liggen alweer achter het huis, aan het zwembad. We zijn een uurtje geleden terug gekomen, van een dagje shoppen in Perth city. Vanmorgen rond 10:00 naar de stad gegaan, nadat we rond 07:00 uur zijn opgestaan en hebben ontbeten. Femke is vandaag naar de "day-care", zodat we gedrie-en effe zonder haar lekker konden shoppen.
Het is hier nog steeds goed toefen, temp. is wat gedaald, rond de 29gr. en er waait een lekker windje, wat het lopen in de stad alleen maar ten goede komt. Het is redelijk druk in de stad, daar het vakantie tijd is voor de jeugd. Maar ach, we komen niet voor de jeugd toch? Afijn een dagje naar de stad is leuk, maar niet als je achter de dames aan gaat lopen, kleding, tassen, schoenen, smeerseltjes, bling bling enz. nee....dat kan me niet zo bekoren, dus we zijn ieder ons weegs gegaan en dat beviel erg goed. Wat ik al zei, heerlijk weer, dus rond 13:30 met de meiden weer ergens afgesproken om effe te lunchen, Ed gebeld, zodat we samen op een terras wat konden eten. Zaten we ongeveer 10 min. komt daar opeens "Granny", de oma van Ed aan lopen, samen met een nichtje, Oma is 90, ietwat hardhorend en wat vergeetachtig, ziet er heel fragiel uit, maar nog vrij goed ter been. Morgen is onze laatste dag hier in Perth en vliegen we door naar Nieuw Zeeland.
We hebben geregeld naar de weersberichten gekeken, om te kijken hoe het daar in Nieuw Zeeland is, blij dat we wat dikkere kleren hebben meegenomen, op dit moment is het overdag tussen de 18 en de 20 gr. `s Nachts koelt het behoorlijk af, dus dan kunnen we ons thermaal ondergoed uitproberen. we zien wel. We genieten nog effe van het weer hier in Perth, maar we zullen ook zeker gaan genieten van wat we allemaal in N.Z. mee gaan maken.

Groeten...Els&Eugène

• 16 Januari 2007 - 07:51

Tjerk:

Super dat jullie het naar de zin hebben. Hier is het maar een koude/ trieste bende. Dus lekker genieten jullie!!!
    Groetjes T.

• 16 Januari 2007 - 08:59

Tineke Sportel:

hoi,... goh wat vervelend allemaal, winkelen in Perth en lekkker warm,.. gelukkig regent het hier alweer!
    Geniet van jullie laatste dag in Perth,.. NZ ligt op de loer,..wat een feestje!
    Veel plezier, neem geen fruit mee naar NZ, je belandt meteen in de bak. Wel erg leuke snuffelhonden op het vliegveld!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen. Liefs Tineke

• 16 Januari 2007 - 09:43

Daphne:

Hallo reizigers,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen, en heerlijk dat jullie zo genieten, ik geniet stiekem een beetje mee.
    Ik blijf jullie volgen!!

Groetjes van Daphne

• 16 Januari 2007 - 10:56

Josée:

weer erg gezellig zo met jullie mee genieten,ben ook helemaal niet jaloers!!!hier in het regenachtige nederland,veel plezier en geniet er lekker van, liefs Josée

• 16 Januari 2007 - 12:52

Petra:

blij dat jullie het zo naar je zin hebben.hoop dat nz ook zo gaat bevallen.sus vermaakt zich prima is al helemaal ingeburgerd.veel plezier en geniet ze

• 16 Januari 2007 - 16:50

Hylles:

Ziet er goed uit mensen! Ben héél benieuwd hoe NZ gaat bevallen.
    Hier alles onder controle, 13-02 de Grote Test en 05-03 kijken of het gras groen is..
    Liefs, Hyl

• 16 Januari 2007 - 16:56

James & Rianne:

Hallo Els & Eugene,

Wij hebben jullie email zojuist gelezen. Een kop koffie in Russel lijkt ons een goed idee.
    Wij rijden van Auckland naar Russel op de 20e. De 21e zijn wij in Russel. Wij kunnen jullie telefonisch bereiken. Kunnen we op dat moment bepalen wanneer en waar.

Groet,
    James & Rianne

• 16 Januari 2007 - 17:10

Astrid:

Hoi luitjes,

Klinkt allemaal prima. Wij net terug uit Gran canaria dat is een heel ander kaliber. Voor deze keer lekker om even bij te tanken maar niet voor herhaling vatbaar. Volgende keer wellicht richting jullie favoriete landen.
    Verder alles hier redelijk onder controle.
    Liefs en blijf genieten
    Astrid

• 16 Januari 2007 - 18:29

Elize:

jeetje wat ben ik positief jaloers, vervelend die zon!!!! wij hebben het hier drijfnat en soppen op straat
    nou lieve mensen lekker genieten en kom uitgerust en veilig weer terug
    dikke kussss elize diak

• 16 Januari 2007 - 19:06

Henk-Jan:

Gelukkig is het hier niet zo warm, maar lekker nat, winderig en koud. Ga lekker genieten. Groeten aan ieder daar
    Geluk!

Henk-Jan en familie

• 16 Januari 2007 - 20:37

Sonja:

hé daar,
    goed te lezen dat jullie het weer naar de zin hebben en vergeet vooral niet ons (een beetje) de ogen uit te steken. Ennuh Heynneman, wat heb je het toch zwaar met die meiden...liefs

• 18 Januari 2007 - 14:52

Menno:

Lekker hoor daar. Nog heel veel plezier en een goede trip naar NZ.

Minder is het hier. Windkracht 10, hele zware storm, A2 afgesloten, heel veel files.

• 18 Januari 2007 - 19:55

C. En C.=Co En Chris:

Wat heerlijk om zo te genieten. Heel Ned. in de ban van de storm windkracht 11, heb de jongens gebeld die zijn gelukkig veilig thuis allemaal!!!! Geniet maar lekker wij volgen jullie kus C.en C

• 19 Januari 2007 - 00:23

Femke:

eus en eus.waar zijn jullie nou?Ik loop overal te zieken maar kan jullie niet vinden
    liefs van femke

• 19 Januari 2007 - 21:15

Anthony:

He hallo,

Kijk dat zijn de berichten, goed weer, in het zwembad liggen, lekker hoor.. Hier is het trouwens ook warm (voor de tijd van het jaar), we hebben er alleen nog wat storm bij gehad. Het schiet trouwens lekker op met ons huis. Morgen even lekker het oude toilet slopen en daarna alleen maar opbouwen. Tegen de tijd dat jullie thuis zijn moet het af zijn dus dan kunnen jullie komen borrelen.

Laters.............