Warm...erg warm. - Reisverslag uit Perth, Australië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu Warm...erg warm. - Reisverslag uit Perth, Australië van Eugène & Els Heynneman - WaarBenJij.nu

Warm...erg warm.

Door: Eugene/ Els

Blijf op de hoogte en volg Eugène & Els

14 Januari 2007 | Australië, Perth

14 januari 13:25

Dag allemaal, effe tijd gevonden om het eerste verlag te typen. Op dit moment is het ruim 35 gr. We zijn net terug van het strand, waar we maar een uurtje hebben vertoefd. `t Was wel lekker aan het strand, maar eigenlijk iets te warm, ach, het is ook nooit goed. Even bij het begin beginnen, we waren dus rond 11:00 uur vertrokken uit Nederland,ondanks de harde wind, verliep de vlucht naar Singhapoor redelijk rustig, wel wat turbolentie gehad, maar het kon erger. In Singhapoor moesten we 2 uur wachten, die tijd hebben we maar gebruikt om effe wat te eten en een beetje rond te hangen. Het is trouwens een mooie luchthaven. Het laatste stuk naar Perth viel ook mee, alleeen daar sloeg de vermoeidheid echt toe. Els heeft de hele vlucht de binnenkant van haar ogen gezien, er valt ook niet zoveel te zien. In Perth aangekomen stonden Co en Femke ons op te wachten, Co was erg ongeduldig, het weerzien was dan ook hartverwarmend, Ed was nog op het werk. Femke, (het dochtertje van Co en Ed), is een ontzettend levendig meisje, en brabbelt wat af, erg gezellig dus. We zijn direct naar huis gereden en onze spullen uitgeladen. Daarna meteen richting zwembad, wat een omschakeling van temp. Heb daar nu nog veel last van, maar dat komt wel weer goed. Natuurlijk veel bijgekletst en heerlijk buiten gezeten en gegeten. De eerste paar dagen nemen we effe de tijd om een beetje te wennen aan alles, aankomende donderdag gaan we richting Nieuw Zeeland, we zijn heel erg benieuwd, wat we er allemaal kunnen zien en beleven. Ik neem effe een duik in het water, want hier binnen zitten is niet echt je van het.
Dus mensen, we genieten met volle teugen....tot gauw.

• 14 Januari 2007 - 08:35

Maarten/Nanna/Mirne:

Dag Els en Eus,
    Goed dat jullie toch nog goed weg zijn gekomen uit Nederland, schijnt diepe ellende geweest te zijn op Schiphol. Geniet ervan en wij kijken uit naar jullie nieuwe avonturen.

Groetjes,
    Maarten, Nanna en Mirne

• 14 Januari 2007 - 10:47

Petra:

Ha Els en Eus
    Vreselijk dat jullie zo lijden onder de hitte terwijl ik hier tegen een dicht zwembad aan kijk .Blij te horen dat jullie geen last van de storm hebben gehad.Neem nog een duikje en geniet ervan .Groetjes Petra pootje Sus

• 14 Januari 2007 - 11:20

Willem:

he els en eus
    geef mij zusje en femke even dikke knuffel uit lunteren
    maak er wat leuks van we blijven het volgen op de site
    en schenk voor ed maar een goeie borrel in
    de groeten willem bea denise en michelle

• 14 Januari 2007 - 11:37

Marian:

Hi Eus en Els,

Nou...hier is het ook warm hoor: 13 graden! Ga mijn oorwarmers maar ritueel verbranden!! Fijn dat de vlucht zo goed verlopen is. Ga genieten en neem de temperatuur maar voor lief. Gewoon goed blijven blussen met gerstenat!!
    tot mails,
    Marian, Paul en kids

• 14 Januari 2007 - 12:30

Annemiek:

rottig hoor dat weer!!
    ga enorm genieten,liefs en kussen voor jullie allemaal

• 14 Januari 2007 - 13:41

André:

PROOST !!

• 14 Januari 2007 - 14:34

Robert Jan:

Blijven ook echt Hollanders hé, altijd maar "klagen" over het weer. Blijf lekker genieten en veel plezier. Groetjes Robert Jan

• 14 Januari 2007 - 16:25

Ruud, Karina + Kids:

Klinkt allemaal geweldig
    We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen,
    Geniet ervan, groetjes

• 14 Januari 2007 - 18:41

Kr=10 En Kerels:

Wat een vreselijk nieuws allemaal! Het is dan ook een echte survival aan het zwembad in Perth! Doe voorzichtig, wij duimen voor jullie dat het allemaal goed komt.
    Liefs,Kr=10 en kerelsxxx

• 14 Januari 2007 - 18:45

Joke:

Nee, ik zou nu ook niet in 35 graden willen rondhangen rond een zwembad :-)
    Ga lekker bijkomen en genieten! Hans en ik zijn erg benieuwd naar jullie foto's en berichten vanuit Nieuw-Zeeland straks.
    Groetjes, Joke

• 14 Januari 2007 - 22:56

4 X M:

Lieve mensen,
    Wat een ellende zo'n zwembad achter je huis.... Ik hoop dat het grote genieten is begonnen en dat we weer mee mogen genieten van de verhalen en niet in de laatste plaatse de verhalen.
    Ik ga morgen na 5,5 maand maar weer eens werken, tja... verschil moet er zijn!

Liefs en een dikke zoen uit Houten

• 15 Januari 2007 - 13:46

C.en C. Nijkamp:

Tot nu toe geen reactie kunnen verzendenn wij proberen nogmaals met dit berichtje. C. en C.

• 15 Januari 2007 - 14:06

Mieke:

Leuk joh deze site!

Ik weet het goed gemaakt: ik wil wel ruilen met jullie. Hier: zwembad met heerlijk koel water van ong. 5 graden met lekkere winterchemicaliën en 12 graden buitentemperatuur
    Geen zon en geen strand.
    Mooie deal toch?
    Verheug je maar op Nieuw Zeeland daar is het vast koeler!
    Liefs uit Frankrijk, Mieke

• 15 Januari 2007 - 20:56

Marielle:

Ik ben nu al jaloers!Heerlijk hoor! Heel veel plezier, geniet ervan!
    Groetjes Marielle